تجربه هیجان در شهر مسکو
نوشته شده توسط : نیکی

با شرکت در تورهای مسکو گردی از جاذبه های این شهر دیدن کنید

در اکثر شهرهای توریستی برای رفاه و تفریح گردشگران تورهای متعددی برپا شده که غالبا در مدت زمانی چند ساعته آنان را به دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی و همچنین سرگرمی در مراکز تفریحی می برند . مسکو نیز استثنا نبوده و در آن تورهای نیم روزه و یک روزه و حتی چند روزه ای برگزار می گردد که علاقه مندان را با دیدنی های مسکو آشنا می سازند . در بیشتر این تورها یک راهنمای مجرب در کنار گروه حضور داشته و توضیحات لازم درباره مکان مورد بازدید را ارائه می دهد .

برترین جاذبه های مسکو

در مسکو خرید کنید

گزینه های خرید مسکو از بهترین مراکز خرید روسیه هستند . در این شهر مراکز خرید مدرن ، پاساژها ، بازارهای روباز ، بازارچه های سنتی و دپارتمان استورهای متعددی وجود دارد که علاقه مندان به خرید می توانند در آن ها تجربه ای منحصر به فرد و جذاب از خرید به دست آورند . مراکز خرید گام ، متروسیتی ، تی. یو. اس. ام ، آتریوم و ... از بهترین ها در مسکو هستند .

فعالیت های سرگرم کننده در مسکو

بر روی رودخانه مسکوا قایق سواری کنید

قایق سواری بر روی رودخانه مسکوا حتی در روزهای سرد نیز برقرار است . در این روزها بسیاری از قایق های گرم و بسته را با پنجره های پانورامیک و تجهیزات یخ شکن می توان در این رودخانه یافت . در طول مسیر گردشگران تور مسکو می توانند از دیدنی های پیش از انقلاب و دوره شوروی چون آسمانخراش های استالین ، کرملین و کلیسای نوودویچی لذت ببرند . امکان رفتن به روی عرشه باز و گرفتن عکس نیز فراهم شده است .

مهیج ترین تفریحات مسکو

بر روی سقف یک آسمان خراش اسکیت بازی کنید

اگر در زمستان به مسکو سفر کردید اسکیت بازی را از دست ندهید . اسکیت یکی از اصلی ترین فعالیت های تفریحی روس ها در زمستان است . در مسکو مکان های مختلفی برای این تفریح در نظر گرفته شده که میدان سرخ ، پارک گورکی و VDNKh از مطرح ترین و بزرگترین آن هاست . در پایان سال 2016 نیز مرکز دیگری برای اسکیت بازی آغاز به کار کرد که این مرکز بر سقف برج 85 طبقه OKO و در ارتفاع 354 متری از سطح زمین واقع شده است .

تفریحات مهیج مسکو

بازدید از موزه های مسکو را فراموش نکنید

برای علاقه مندان به تاریخ ، فرهنگ و هنر بازدید از موزه می تواند یکی از بهترین تفریحات مسکو باشد . در پایتخت روسیه موزه های متعددی وجود دارد که برخی با پرداخت مبلغ ورودی و تعدادی نیز به صورت رایگان اجازه بازدید به گردشگران می دهند .

تفریحات روسیه




:: برچسب‌ها: تفریحات روسیه , تفریحات مسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: